Sabtu, Oktober 03, 2009

Ego VS Ego

"Wahai Puteri Intan Kembangan, janganlah dikau marah akan patik pacal yang hina. Patik hanya bergurau sahaja..."

"Tidak mengapalah wahai memanda, beta tidak akan meminta tolong dari memanda lagi. Beta tau siapalah beta di mata memanda."

Tuan Puteri berlalu meninggalkan Memanda Tun Sebuntal dengan perasaan sedih.

"Merajuklah pula Si Puteri Intan Kembangan ni... aku dah minta maaf tapi masih lagi terasa hati... Lepas ni gerenti heboh kat mana-mana ni... iskh... iskh... iskh... Gerenti Tukang Rokok dan Tukang Mulut tahu akan hal ini... Aduh... apa yang harus aku buat..."

Memanda Tun Sebuntal lalu beredar dari situ sambil menggelengkan kepala...

2 ulasan:

Afiq Zulhilmi berkata...

kau sungguh berani
sememangnya berdarah pahlawan bugis
tp jgn risau,aku pasti hentam ko kelak

zabad berkata...

alahai fiq...
itu realiti apa...
aku bukan yang buat yang bukan-bukan...
kenyataan kan???
hahaha...
jangan marah...
lain orang yang aku nak cakap...
kau yang terasa...

Catat Ulasan